04 února 2014

Gas! Gasmasken aufsetzen! (7. díl)

Poslední figurka je namalována, zbývají už jen drobnosti a patina. Opět malováno barvami Vallejo MODEL COLOR. Štětce jsem použil opět jen dva, protože víc jich nemám Smějící se.
Ale nyní už se podívejte na fotografie:
Namalovaná hlava s protiplynovou maskou.

Maloval jsem na černý podklad vytvořený nástřikem matnou tamiyou XF-1. Na masku jsem použil odstín 871 kožená hněď, stíny: základ+ černá 950, světla: základ+ světlá pleť 928. Filtr je Feldgrau 830, odřeniny na něm opět kožená hnědá. Skla na masce jsou vybarvena dvěma vrstvami čiré žluté barvy Revell 730. Na přilbu jsem nanesl bláto ze směsi pimentů a pigment fixeru MIG productions. Nejprve jsem z těchto složek vytvořil pastu, kterou jsem nanesl na helmu štětcem, a poté jsem ještě suchý pigment natupoval na takto vzniklý vlhký povrch. Ještě jsem vzniklou texturu lehce zapustil fixerem, a po denním schnutí jsem na vypbraná místa zapustil tmavý wash MIG productions abych dostal větší variabilitu barev a napodobil tak vlhké bláto.
Tentokrát jsem maloval na černý podklad.
Základní nátěr blůzy odstínem Feldgrau 830.
Všimněte si rozdílu mezi kalhotami v základním odstínu polní šedi a vystínovanou blůzou.
Zezadu, většiny výstroje je již dokončena.
Vystínované kalhoty a domalované ruce.
A zatím dokončeno.




Pouzdro plynové masky ještě čeká lehký wash.
No a potom už obtisky, lak a bláto.
Michal

Žádné komentáře:

Okomentovat