26 června 2013

Modellbrno 2013

Soutěž Modellbrno se po roční přestávce konala opět na výstavišti v Brně. Jak je již zvykem k vidění bylo obrovské množství modelů ve vysoké kvalitě provedení. A spousty prodejců. Předem se ale omlouvám za kvalitu fotografií. Fotím čím dál hůř.
Foto:









Moje dioráma. Nejvíce mě na soutěžích těší, že téměř všichni lidé k ní přijdou a začnou vykřikovat: To je Haló, haló! Je to sice jen taková prkotina, ale člověka potěší, že je poznat co vlastně slepil dohromady.
Busta Heinze Guderiana z dílny pana Aleše Chmelaře. Fotka je dost přesvícená, snad mi to pan Chmelař promine. Vystavoval i figurku Erwina Rommela a diorámu Noch Benzin, bitte!, ale tam byla taková tlačenice, že jsem ji ani neviděl.
Za model Ferdinanda jsem získal ocenění. Za Ferdinanda jsem to ale ani v nejmenším nečekal. Když totiž vidím, jak jsem spatlal ty pásy, tak bych si nejraději nafackoval. Ale musím napsat, že na soutěži takovéhoto formátu je to pro mne vždycky velký úspěch.
Na závěr soutěže ujasnil všem Petr Vacek jak to vlasně je s posledním Modellbrnem. Věc se má tak, že nikdo neví co bude s výstavištěm a proto nebudou na příští rok prostory. Pokud se vše v dobré obrátí, nejbližší Modellbrno bude až v roce 2015. Na závěr nezbývá než poděkovat pořadatelům za příjemně strávený čas a doufám že se to povede a Modellbrno bude pokračovat.
Michal Trlica

Žádné komentáře:

Okomentovat