25 ledna 2010

Wo ist Malmedy? Finále

Dioráma je dokončena snad se vám líbí. Tak prohlížejte a komentujte!
Video

Mauser kar 98K. Barvil jsem ho asi půl hodiny ale myslím že je to znát .
Travička
Boční pohled. V pozadí je viděk kniha Německá armáda za druhé světové války. Moc dobrá pomůcka.
Zezadu
Druhý bok.
SPZetku jsem zašpinil filtrem olejovou barvou Siena pálená a po ní následoval Žlutý Okr.
Do rezervy jsem trochu nasněžil
I sem.
A na rozloučenou fotka jako na předloze.
Joachim Peiper se po válce zabydlel ve Francii a pracoval tam jako překladatel knih. Tamní obyvatelé na něj vzpomínají jako na mylého gentlmena který vždy rád vyhověl a pomohl. Ale francouští komunisté si o něm to samé nemyslely a v noci ze 13.na14 Července 1976 ho v jeho chatě brutálně zavraždily a chatu podpálily. Je zajimavé že v tak malém městečku kde každý zná každého nikdo neví kdo Joachima Peipera zabil.
Ještě jsem si připravil anketu a jsem zvědav na vaše odpovědi.
Zase brzy se uvidíme no neuvidíme.Však víte co jsem tím myslel.
Michal

Žádné komentáře:

Okomentovat