30 ledna 2010

Russisch Truppe!


Tak, už prasklo že s touto diorámou bych chtěl jet na Modellbrno, proto by mněla být nejlepší ze všech mých výtvorů. A taky bude(teda snad). Jak napovídá název bude se odehrávat někde v SSSR při útoku sovětských vojáků na přesouvající se Panther a skupinku příslušníků divize SS-Das Totenkopf. Tento název jsem zvolil proto, že je v sadě důstojník který něco volá. Tak bude volat Russische Truppe!
Ale teď do práce!
Celou stavbu jsem začal zaškrabáním blatníků. Červeně je zaznačen před, modře po zaškrabání.


Korbu jsem ozimmeritoval leptaným Zimmeritem Eduard.
Omluvte prosím kvalitu.
Plastovou destičkou jsem zaslepil výdechy motoru.
Zadní čelo.
Odvrtané výfuky. Zvedák ve stavebnici je v dezolátní kvalitě, proto jsem použil zvedák z doplňkové sady pro Pz IV od Tamiye.
Stejně je na tom i protiletecká MG 34. Všimněte si uchycení horní(originální ze stavebnice) a spodní(ze sady pro Pz IV). Nechápu proč udělali takovou blbost. Ale chybovat je lidské odpouštět je božské. Navíc model je z roku 1969.
Zimmerit na věži.
Věž zezadu.
Bylo potřeba tmelit.
To je prozatím vše.
Držte mi prosím palce ať se to povede. Ať něco vyhraju.
Příště:Nářadí na korbě a nástřik surfacerem.
Michal

Žádné komentáře:

Okomentovat