22 ledna 2010

Wo ist Malmedy? 4.část

Další a asi předposlední díl diorámy nebo spíš viněty z Ardenského bojiště.
Foto zde:
Tak to co jsem dal dohromady můžete právě teď vidět nad tím co čtete. Jinak popiska ještš není přilepená a na cedule přijde Mauser Kar98k.

Kola a ostatní části jsem zasněžil následujícím způsobem:
1.tam kde chci sníh nanesu Herkules
2.vezmu mezi prsty špetku sody a sypu
3.dotlačím sodu štětcem
4.opatrně sfouknu
5.opráším měkým štětcem
Zde je výsledek všimněte si omláceného nárazníku.
Tu SPZetku ještě nějak zašpiním moc svítí.
Hotový SS-Sturmann ukazující kde je Malmedy.
SS-Sturmann zezadu. Polní lahev a ešus jsou ze sady Dragon zbytek je z krabičky. Řekl jsem si že je Sturmann moc čistý tak jsem mu na prdel a kolena naplácal sníh stejně jako na Schwimmwagen. V pozadí je Peiper nevěřící že Malmedy je opravdu tím směrem. TAK KUDY SE TAM JEDE?
Panzer Kommandant má na sobě gumový oblek používaný především na U-Bootech(ponorkách) proto je pololesklý.
Peiper nervozně hledající Malmedy a řidič který si vklídku vychutnává doutník. Doutník jsem vytvořil tak že jsem vzal kus rámečku nad plamenem vytáhl, uříznul a nabarvyl hnědou Tamiyou XF-10.
A to je vše.Teda zatím vše.
Už plánuju další projekt ale to je překvapení.
Zase příště se těší Michal.

Žádné komentáře:

Okomentovat