14 ledna 2010

Wo ist Malmedy? 3.část

Tato část je zaměřena na figurky. Bylo to moje první maskování figurek.
Foto:

Figurky

Figurky po základním nástřiku barvou Tamiya XF-52. Ten vlevo Tamiya X-18.


Fleky matnou hnědou XF-10.
Granátník ještě zdaleka není hotový. Do hnědých fleků jsem namaloval žluté emailovou Revellkou matt 15. Po dokonalém proschnutí jsem namaloval pár teček XF-52kou a XF-10kou. Límcové výložky s rumami ss a hodností SS-Sturmann má v produkci Eduard.
Granátník zezadu. Chlebník ještě napustím olojovkou, přidám polní lahev a rukojeť lopatky nabarvím Tamiyou XF-64. Kalhoty jsou namalovány Revellkou matt 79kou.
SS-obersturmbannfuhrer Joachim Peiper (opravdu žil a zemřel v roce 1976) mapu jsem použil ze sady Tamiya German field commander set.
Tady si sedl na barvu.
Pohled do obličeje.
Můj Peiper...
...a originál.
Řidičovi jsem udělal doutník.
A to je prozatím vše.
Michal

Žádné komentáře:

Okomentovat