31 prosince 2009

Wo ist Malmedy? 2.část

Po sedmi dnech konečně zaschnula ta kaše a nic mi nebránilo ve zhotovení sněhu. Zvolil jsem jednoduchý ale poněkud zdlouhavý postup. Zde je návod a foto:

Terén-Sníh:

Když uschnula kaše ,přilepil jsem na podklad cedule. Potom jsem nastříkal lakem na vlasy místo kde chci sníh a zasněžil jedlou sodou (Bikarbonou). Aby soda držela je potřeba ji opět důkladně prolakovat(já jsem použil 10 vrstev). Nakonec jsem přilepil trs suché vysoké trávy (vlákna štětce)herkulesem.

Sníh hází odlesky jako pravý.

Schwimmwagen:

Slepeno a připraveno k nástřiku.
Nástřik barvou revell 79 využiju při otírání na kov.
Nástřik evropskou žlutou Tamiya XF 60.
Nástřik hadovité kamufláže barvou Tamiya XF 65. Byla to moje první stříkaná hadovitá kamufláž.
shora
Obtisky na místech. Všimněte si také odřeného nárazníku a bočnic které otírá posádka svým pohybem.
Pohled do interiéru.
To je prozatím vše.
Šťastný nový rok a mnoho štěstí v modelařině přeje
Michal


Žádné komentáře:

Okomentovat