16 března 2019

PanthersCup 2019

Stejně, jako v předcházejících letech jsem i roku tohoto zahájil soutěžní rok na pražském Proseku na soutěži PanthersCup. Letos proběhl již desátý ročník této výborné akce a tak jsem se těšil, jak bude vše probíhat. Navíc jsem potřeboval doplnit zásobu dřevěných podstavců a štětců, takže důvodů k výletu do hlavního města jsem měl krom účasti v soutěži a prezentace svých modelů poměrně dost. Mnoho modelů do výstavy jsem bohhužel neměl, protože v tomto ohledu byl uplynulý rok celkem slabý. Vzal jsem s sebou Alexandru Samusenko, Pz. S35 739 (f) a Fokker D.VII a vyrazil na Prosek. Zde přikládám několik fotek, které jsem během minulé soboty pořídil:
I letos zde bylo k vidění pár modelů z konce třicátých let na našem území, oproti minulému roku to však bylo slabší.











Nádherná Somua...























Moje figurka Alexandry G. Samusenko. Bohužel ani s ní jsem na ocenění nedosáhnul, přestože byla dle mého názoru tím nejlepším kouskem, který jsem do Prahy vezl. Při pohledu na ni mezi ostatními figurkami jsem ale nabyl dojmu, že se mezi výtvory ostatních kolegů tak úplně neztratí. A to mi udělalo asi největší radost.
Dnes je to tedy z mé strany vše, takže se budu těšit někdy u dalšího článku. Držte mi palce, protože poprvé zkouším namalovat něco, co jsem ještě nikdy na stole neměl a zatím mám pocit, že tuhle bitvu prohrávám. Takže neklesat na mysli a tlačit útokem vpřed!!!
Michal Trlica

Žádné komentáře:

Okomentovat