13 března 2016

Wenn die Soldaten... 11. část

Zdravím všechny kolegy modeláře, i ty, kteří nemodelaří, ale rádi si modely a diorámy prohlížejí. Tentokrát přináším fotografie další figurky do diorámy z prostředí francouzského venkova. Jak bylo popsáno v devátém dílu, jde o figurku německého frontového důstojníka, která vznikla konverzí z poddůstojníka firmy Tamiya. O tom, jaká je tato figurka v porovnání se starší figurkou firmy Dragon jsem se přesvědčil při malbě. Zatímco u Dragona jsem musel drapérii spíše hledat, tady si záhyby na látce našly mě. Opravdu, radost malovat... A to jsem už dlouho nezažil!!!
A nyní pár fotek:
Malbu hlavy jsem začal opět trochu jinak, než obvykle. Nejprve jsem namaloval brigadýrku...

...následně jsem standardně nanesl obtisky a vše přestříknul matným lakem.
Lehce vystínováno.
A až potom jsem maloval obličej. Tohle mi dají přihlížející na soutěžích sežrat. Už slyším, že nemám vystínované figurky... Já teda nevím, stíny tam jsou, ale přeci podle mě tam, kde nejsou hlubší vrásky, není co stínovat. Zkoušel jsem jít i do hlubších stínů, ale s každou opravou to bylo jen horší. Takže tady je výsledek...

Po pár dnech práce s akryly, syntetikou a obtisky...
Zejména kalhoty bylo radost stínovat... Nádherná práce v japonské Tamiyi. Moje jednička.
Po přestříkání uniformy matným lakem jsem figurku dal dohromady a nadporučíkovi "připnul" Infanterie Sturmabzeichen (pěchotní útočný odznak). Další věc, kterou jsem chtěl dosáhnout vzhledu velitele se zkušenostmi z Polska, který vede své muže do boje ve Francii.


Polní lahev na chlebníku a pouzdro plynové masky.


MP-38 a cigareta ve druhé ruce.

A na závěr pohled na hotové figurky.
Tak, a teď přichází ta asi nejtěžší část, dát celou diorámu dohromady. Tak mi držte palce.
Michal

Žádné komentáře:

Okomentovat