13 srpna 2014

Wenn die Soldaten... 2. část

Omlouvám se, že jste museli čekat tak dlouho, ale pracoval jsem teď převážně na figurách v měřítku 1:6, takže jsem se tomuto projektu věnoval podstatně méně. Malinko jsem pokročil se stavbou tanku Pz. II C a tak se s vámi dnes podělím o pár fotek.
Horní díl korby tanku vyštípaný z rámečku.


Přilepený zadní pancéřový plát bojového prostoru s otvorem pro průzor a dva odvrtané otvory ve stropu korby.
Zadní pancíř.
Naznačení svárů kolem pancíře a deflektoru.
Jiný pohled.
Původní sváry naznačené výrobcem jsem odstranil a vytvořil nové. Nebyly špatné, ale každý svár byl jiný, protože některé jsem dodělával já, jiné byly původní, a proto jsem takto jejich vzhled sjednotil.
Detail
Dolepený rošt mad motorovým prostorem.
Spáry, které vznikly kolem plátů čelního pancíře jsem zatmelil Surfacerem a přilepil deflektor, kolem kterého jsem opět napodobil sváry. Zesílení čelní pancéřové ochrany vany bylo pouze přišroubované, proto zdes váry nenapodobujeme.
Odvrtané otvory na blatníku.
Slepená vana podvozku.
Zezadu
Do motorového prostoru je skrz mříže vidět, a proto je nutné vytvořit dojem, že není prázdný. Z kartonu jsem nejprve vytvořil několik přepážek...
...a následně jsem prázdné prostory vyplnil díly z vrakoviště. Ačkoli jsem studoval fotografie předlohy, napodobil jsem motor a chlazení jen velmi vzdáleně odpovídající předloze. Jde jen o to, aby tam něco bylo. Po uzavření budou vidět jen černé obrysy, které vytvoří dojem motoru.
Nakonec jsem vše natřel matnou černou barvou, která zabrání nežádoucím odleskům.

Tento díl je dalo by se říci o ničem, nicméně slibuji, že příště to bude zajímavější. Necháme tank tankem a pustíme se do jiné části diorámy.
Michal

Žádné komentáře:

Okomentovat