18 března 2014

Panthers Cup 2014

15.3. 2014 jsem se zúčastnil soutěže Panthers Cup 2014, která proběhla na pražském Proseku. Na tuto akci se rád vracím, atmosféra je skvělá, obrovské množství kvalitních modelů, příjemní pořadatelé, spousta známých modelářských tváří... Zdá se mi, že letos bylo modelů o něco méně, ale i tak byla akce vynikající. Pořídil jsem několik fotografií.
Foto:














Ve dvou kategoriích jsem nakonec získal dvě první místa, což bylo příjemným bonusem ke krásně prožitému dni. Krom dvou leptaných plaket a diplomů jsem také obdržel dvě tašky plné lepidel Loctite, krásných modelů a doplňků a předmětů modelářovy denní potřeby.
Tímto bych chtěl pořadatelům poslat obrovské díky, které právem zasluhují, a už teď se těším na příští setkání s KPM Prosek Panthers.
Michal Trlica

Žádné komentáře:

Okomentovat