21 prosince 2013

Moje "Dílnička"

Dodnes si pamatuji, že už před delší dobou zde probíhal projekt nazvaný "Modelářův ráj". V podstatě šlo o stejnou akci, každý z nás měl nafotit svůj koutek, kde vznikají jeho modely, a fotky potom zveřejnit na svém blogu. Nyní tuto akci vrátili blogeři Dinom2 a Mervin tímto článkem: http://dinom-mervin-modely.blog.cz/1311/nase-pracovni-plocha. Snad jim nebude vadit, že jsem použil odkaz na jejich blog, ale oni si o to sami říkají.
O název tohoto projektu se chvíli vedly spory, protože jeho název jsem vlastně vymyslel JÁ. Tenkrát jsem udělal velikou chybu, a nenechal si název projektu registrovat. Smůla... A tak tedy s klidným svědomím můžu napsat:

Pořádek na pracovišti? To jsem nikdy neslyšel!

Jen aby bylo jasno, pojí se to k této fotografii:
Ti bystřejší jistě vědí, odkud a z průbehu jakého projektu tato fotografie pochází. Pokud nevíte, tak je to z doby, kdy jsem dělal figurku Éponine z Bídníků, nebo to byla Samantha Barks, to je teď jedno. Zkrátka je to zde: http://michalovi-modely.blog.cz/1311/eponine-thenardier

Jinak bych ještě chtěl dodat, že takhle můj pracovní stůl vypadá zhruba po 98% roku. Výjimku tvoří jen Vánoce a prázdniny, kdy se nudím, a tak uklízím.
Jelikož se blíží Vánoce, tak jsem uklidil. Toto je celkový pohled na můj stůl. Na pravé polovině vznikají mé výtvory, a z levé části potom vznikají články.
Monitor, nekompletní sbírka DVD Hercula Poirota, skleničky, krabičky a lahvičky s nejrůznějšími přírodními materiály. U monitoru na fotografii Herr Leutnant Georg Bose.
Zde tedy modelařím. Tedy jen za předpokladu, že plocha vypadá takto. Po většinu roku se však podobá první fotce, a tak modelařím všude, kde se dá. Včetně prostoru na klávesnici. Viz první foto.
Pohled shora. Děkuju pánům z KPM Bratislava za vynikající řezací podložku.
Velmi inspirativní nástěnka. Nejlepší je stejně rozvrh hodin.
Tamiye v kufru...
...a další.
Druhý kufr obsahuje nářadí, tedy vrtáky, kleště, ohýbačky, drátky...
...a také tmely a synterické bravy, převážně Revell, dále barvy olejové.
Na barvy Vallejo mám zvláští krabičku.
Krabička s chemií MIG productions a AK Interactive.
Poslední box obsauje nejrůznější sady leptů, propisotů a resnových sad rukou a hlav.


Několik krabiček s figurkami.
Vitrína s plastikovými modely. Spíše připomíná skladiště.
Druhá vitrína s figurami 1:6.
Aby byla iluze dokonalá, přidávám ještě fotografii stěny nad postelí :D.
Moje knihovnička. Opravdu vynikající knížky, každou můžu vřele doporučit.
To je o mém pracovním koutě vše, pokud vám není neco jasné, ptejte se pomocí komentářů.
Michal

Žádné komentáře:

Okomentovat