24 prosince 2012

Veselé Vánoce 2012

Milí přátelé, svátky klidu a míru jsou přesně po době jednoho roku opět tady. Nevím co se to děje, ale jak už píšu asi po sté, nic a nic nestíhám. Skoro rok už jsem pracoval na malé vinětce, pár týdnů je už i hotová, ale nenacházím čas zveřejnit ji na blogu. Stejně tak tomu bylo i s tímto článkem. Ten měl být už tradičně napsán včera, těžko když nemám foto stromku, který Ježíšek nestihl nazdobit. Ale co už, doufám že se na můj blog nevykašlete ani v roce 2013, napíšu to narovinu: co jsem nastoupil na SŠ tak na modelařinu nějak nezbývá moc času a kolikrát ani nálada. Ani nevíte jak mě to mrzí, ale nedá se svítit... Letošní rok byl opravdu náročný, nejprve přijímací řízaení na školy, potom prázdniny (dva měsíce mi proklouzly mezi prsty a já zase nějak nic nestihl), a potom už jen poslední hřebík do rakve: střední škola. První měsíc byl asi nejhorší, pokud dovolíte přirovnal bych to k U-Bootu při "nárazovém" ponoru: Nejdřív příď ostře dolů a potom se ponorka začně stavět na rovný kýl. A ten první měsíc jsem měl pocit že ta moje ponorka sedne až ne dno. Jenže jsem měl štěstí. Jak řekl Jurgen Prochnow v Das Boot: Milý bůh nám pod kýl hodil lopatu písku! Abych to vysvětlil: Po tom asi prvním měsíci jsem začal poznávát některé učitele hlouběji, a teď už vím že to s nimi asi tak těžké nebude, ale... Nechval dne před věčerem! Dokonce je tam jedna paní inženrýka, která mi vždycky vnese úsměv na tvářUsmívající se. Sěcka jou moc fajn, lepší bych ani dostat nemohl!
Tak to se mi zase nějak vymklo z rukou, ze článku o Vánocích se stal článek o škole, ale já jsem se z toho všeho musel vypsat. Snad to poslouží jako povzbuzení pro ty, které to vše teprve čeká.
Tak tedy kolegové modeláři, ale i všichni náhodní kolemjdoucí, tímto Vám všem přeji Krásné Vánoce roku 2012, ať je to pokud možno menší katastrofa než bitva o Stalingrad. Přesně před 70 lety totiž Wehrmacht zažíval dosud svou největší porážku. A raději i ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK 2013, o tom bych chtěl napsat samostatný článek, ale znáte mě.
Stromeček, který to vše zdržoval.


A protože se chlapi trochu nudí, tak pro Vás opět vyfotili přáníčko. Takže FROHE WEIHNACHTEN!!!
A ještě upekli cukroví!
Takže ještě jednou Šťastné a veselé Vánoce 2012, mnoho dárků a kdybych to nestihl tak i mnoho šťestí v roce 2013.
Váš Michal, co nic nestíhá.

Žádné komentáře:

Okomentovat