08 července 2011

Ale které jsou ty originály? 1.díl

Název diorámy pochopíte později, souvisí to s dějem. Pokud seriál sledujete, nejspíš už ho chápete.
Konečně první díl diorámy která je opět podle televizní předlohy. Tentokrát jde o britský komediální seriál Haló Haló! z produkce Jeremyho Lloyda a Davida Crofta. Je to velice zábavné, což jste mohli vidět v prvním díle toho nejlepšího z výše uvedeného seriálu. Připravuji i další díly.

Připravil jsem pro Vás další díl toho nejlepšího za seriálu.
Potřeby pro stavbu diorámy. Chybí ještě několik sad od Plusmodelu, které mi ještě mají přijít z internetu. Uplně nahoře můžete vidět první 4 série seriálu na DVD-všechno stažene z netu .

Stavbu jsem začal Hubertovým tančíkem s jeho velkým kanonem. Protože věží je vidět až moc z interiéru, musel jsem ho alespoň zkusit trochu naznačit. Použil jsem historické fotografie a fotky jiných modelů.

Volant ze stavebnice Sd.Kfz. 250/3 od dragona na tyči ze zbytků rámečku. Sedačka je ze stavebnice Sd.Kfz. 251/9 firmy Tamiya a podlaha z krabice od rýže.
Zelené díly jsou z hoodně starých figurek tamiya a stříbrné ze zbraňového setu téže firmy. Motorová přepážka taky z kartonu jako podlaha.

Pouzdro na signální pistoli opět z hakla od Dragona.

Síť na motorovou přepážku ze síťoviny od Tamiye.

detail

Nástřik jsem zahájil předstínováním hnědou.
Odstín slonové kosti z bílé a pouštní žluté.

Wash

Natupované odřeniny.

Bližší pohled.

Po vymalování detailů jsem ještě naznačil stopy maziv. V seriálu se sice poručík Gruber o svůj tančík výborně stará, ale s naleštěným a nablýskaným obrňákem bych asi moc soutěží nevyhrál.

Hotový interiér před přilepením lafety Flaku 38.

lékárnička

Mazivo na podlaze.

Podestavy kanonu.

Slepená spodní část lafety zatím bez sedaček.

dvacítka se soustruženou hlavní
Příště:Ronýho kovárna s udicí. Tak zlomte si vaz! (překlad Reného kavárna s ulicí. Zlomte vaz!)

Žádné komentáře:

Okomentovat