27 října 2010

Pz Kpfw III Ausf. L-Revell 1:72 1.část

Na chvíly jsem si odskočil od pětatřicetiny ke dvaasedmdesátkovému Panzeru III od Revellu který jsem vyhrál na Modellbrně. Lepím ho čistě z krabičky taková bezleptová dieta.
Foto:
1
Krabička 

2
Lepení pásů.
3
Vše připraveno k nástřiku.
4
Nejprve jsem ho nastříkal akrylovou Tamiyou XF-2 a po zaschnutí jsem ho drybrushoval barvou Humbrol 67.
5
Po denním schnutí jsem zapustil přípravek dark wash firmy Mig productions.
6
Po nanesení obtisků jsem vytvořil olejem Umbra pálená rezavé stečeniny od hlav šroubů. Červené elipsy ukazují body olejové barvy.
7
No a hotové stečeniny. Bod oleje jen rozmázneme štětcem zvlhčeným v ředidle.
8
Další rez.
9
12
Kleště
14
Prošoupání bílé na základovou Panzergrau.
15
Anténa a nářadí na blatníku.
11
Celkový pohled.
10
A poslední zezadu.
Příště kola a pásy
Michal

Žádné komentáře:

Okomentovat