21 října 2010

Mafia 2-Vito Scaletta

Mafia 2
Tohle je to překvapení....Empire Bay, 1951...Mafia 2. Tohle nikdo nečekal že ne?

 Ale teď k věci. Když jsem hrál Mafiu 2 zaujal mně úvod do hry kde Vito sedí u stolu a listuje albem...Hned mne napadlo že by to bylo příjemné zpestření mé sbírky. A tak jsem prohledal zásoby figurek a do oka mi padl voják Wehrmachtu ze Schwimmwagenu od Tamiye 1:35. Skalpelem jsem seškrábl insignie a nárameníky a figurka byla připravená k barvení.
1
Figurku jsem raději přestříkal přípravkem Mr. Surfacer 1000.
Vito a Henry
Na tomto obrázku je krásně vidět kožená bunda kterou jsem chtěl Vitovi obléct.
2
Barvení figurky.
TamiyaXF-2, 5, 55, 57 X-1, 22 
Humbrol33
Revell35, 5
OlejeUmbra pálená, Sienna pálená
 Použité barvy
3
Bližší pohled.
4
Kožená bunda je tupována molitanem oleji nejprve Sienna pálená a po 2 dnech schnutí Umbra pálená.
5
Boty-Tamiya X-1.
6
Hlava po základním nátěru.
7
Stínování stírací metodou olejem Umbra pálená.
8
Oči. Vypadá to katastrofálně ale veskutečnosti je to ohodně lepší.
9
K výrobě lahve potřebujete to co je na fotce. Nad plamenem zapalovače nahřejete uchošťour a natáhnete ho.
10
Potom lahev nabarvíte a přestříkáte lesklým lakem. Můžete přilepit etiketu.
11
Karton cigaret a Cola Swift. Colt 1911 je ze sady Tamiya.
12
1911ka
13
Hotová figurka.
14
Vito zezadu.
15
Colt 1911, hra a Vito Scaletta na mapě města Empire Bay.

Video
Tak to by bylo vše.
Michal

Žádné komentáře:

Okomentovat