22 března 2015

Panthers Cup 2015

I letos jsem se zúčastnil soutěže Panthers Cup, pořádané proseckými panthery. Krom vyhlášení výsledků na dvoře se ve všem akce shodovala s předchozími ročníky. Soutěžil jsem ve třech kategoriích, a nakonec si odnesl i nějaké to ocenění. V zápalu nakupování jsem téměř zapoměl na focení modelů, takže jsem v posledních minutách proběhl prostor s foťákem, a několik snímků pořídil.
Earl při své premiéře na Proseku. Z mé tvorby bylo také v kategorii C6 možno vidět Jaena Valjeana a plukovníka von Stauffenberga. Potěšila mě také busta Hamleta, krom mých Bídníků tedy byla v této kategorii i jiná klasická postava.

Krásný čtvrtkový Tiger.
Vlevo má dioráma v měřítku 1:72. Zde dosud nebyla k vidění, ale pokusím se to brzy napravit.



















A nakonec ocenění, která se mi podařilo získat. Druhé místo za figurku Clause von Stauffenberga, a třetí místo za diorámu David gegen Goliath.
A nyní mi dovolte několik slov závěrem. Jako každý rok jsem si tuto akci užil. Řekl bych, že klubová výstava KPM Prosek Panthers byla letos menší, než obvykle, například pan Aleš Chmelař vystavoval jen několik figurek. Ale i tak bylo k vidění mnoho krásných modelů. Malinko mě zamrzelo, když jsem od někoho zaslechl, jak o Earlovi řekl: "To je jak nějaká hračka!", avšak já jsem si zamumlal jen "You fall in flame!" Během cesty domů jsem si svého Earla prohlížel, a přemýšlel při tom. Modelařina je v podstatě jediná věc, která mi trochu jde. Muzikálový herec ze mně nebude, holku sbalit taky nedokážu, takže je na čase vysochat dalšího Bídníka 1:6. Vážně uvažuju o panu Janu Ježkovi, ale nemám boty, což je problém. Ale včera v autě mě napadla ještě větší šílenost. Proč se nepustit do výroby mé milované Samanthy Barks v roli Eponiny? Jako 54mm figurka se více méně povedla, tak proč to nezkusit ve větším?! Je pravda, že s holkama to moc neumím, takže mi z toho možná vzejde Philip Quast, ale když to nezkusím, tak to nezjistím. Ať se mi kolegové posmívají jak chtějí, a říkají, že si hraju s panenkami, pokusím se sebrat ještě nějaké to odhodlání, a uvidím.
Tímto tedy děkuji všem členům KPM Prosek Panthers za ocenění a příjemně prožitou sobotu, a těším se opět příští rok.
Michal Trlica

Žádné komentáře:

Okomentovat