29 června 2014

PANZERSHOW 2014

Další Panzershow je minulostí. Na tuto akci jsem se těšil jako na Vánoce, a ani letos mě členové Gorale Goat Clubu nezklamali. Mé dojmy z letošního Tovačova byly různé, díky absenci většího počtu diorám jsem byl i trochu zklamán. Zde tomu bylo naprosto opačně. Diorám bylo takové množství, že už ani nebylo možné přidávat další kusy na stoly! Dalším obrovským plusem byly figury v měřítku 1:6 Richarda Topalova. S ním jsem také dal řeč převážně na téma figur, ale dostali jsme se také k "pětatřicetinám". Dostal jsem několik vzácných rad, za což bych chtěl i tímto poděkovat. Nyní se ale už podívejme na několik fotografíí z akce:
Ani letos nechyběl pan Milan Kubáň se svými figurkami a bustami.


Nejvíce mě jako fanouška filmu Železná kříž a vlastníka dvou Steinerů v měřítku 1:6 zaujal tento Rolf. Až budu mít přebytečných 1600 Kč, taky si jej namaluji.

Jeden z mých nejoblíbenějších autorů diorám, Vojta Mitura, předvedl tuto svou práci.
O kvalitní diorámy tentokrát opravdu nebyla nouze, ve všech hlavních měřítkách.
Překrásný Tiger I v měřítku 1:72... Někdy se až divím, co je možné v tomto mrňavém měřítku vytvořit.
Nejvíce modelů v juniorské kategorii ostatní tvořily figurky.
Z toho tři moje kousky.

Mé dvě "větší" figurky, také v kategorii ostatní.
Nesoutěžní figury Richarda Topalova. Osobně jsem se mu omluvil za názory, které jsem proti jeho práci vyřknul na blogu. Fotky, a pohled "naživo" se totiž nedají srovnávat...
Dechberoucí juniorský papírový Tiger 1:25... Nádhera!
Doslova nacpaná kategorie juniorských diorám.
Velmi mě potěšil pan Topalov, kterému se moje viněta líbila. Jedinou vítku měl k ohranění scény, příště to udělám jinak.

Juniorská bojovka


"Všekaz" Tankožrout Obecný. Tento nápad se mi velmi líbí.


Samantha Barks jako Eponine získala železný kříž v kategorii ostatní. Mám z toho velikou radost. A ta radost je o to větší, že ocenění získala právě Eponine. Jsem opravdu moc rád.
Na závěr bych chtěl poděkovat všem, kteří se na Panzershow podíleli. Chtěl bych poděkovat klubu Gorale Goat Clubu, chtěl bych poděkovat Richardovi a Davidovi, za to, že letošní ročník ozvláštnili svými uniformami SS, a jak říkal Radek Dostál, chtěl bych poděkovat všem soutěžícím, za to, že přijeli, a vytvořili dokonalou atmosféru, která k Panzershow tak nějak patří. Těším se na příští ročník, který bude z mé strany asi ještě slabší, ale sna bych zase mohl vzít nějaké figury. I když zůstaly bez ocenění, jsem rád, že jsem je mohl vzít. Lidé je obdivovali a fotili. A myslím, že není větší pocty, než když si diváci fotí vaše modely, se slovy "To je famózní..." Ještě jednou tedy obrovské poděkování do Návsí, a naviděnou příští rok.
Michal Trlica

Žádné komentáře:

Okomentovat