01 prosince 2013

Plastiková Zima 2013

Přestože dnes začal prosinec, uveřejním článek o soutěži Plastiková zima, která proběhla posledního, tedy 30. listopadu 2013. Fotek bohužel nemám mnoho, k seniorským modelům jsem se téměř nedostal, takže fotky bohužel nejsou. O to větší radost ale budou mít mladší a starší žáci, a samořzřejmě mí vrstevníci, junioři. Proč? Jelikož u těchto modelů bylo nejméně lidí, a tak jsem mohl fotit.
Foto:
Páteční večer. Sbaleno, a připraveno k cestě.

Diorámy a figurky mladších žáků.
Silniční vozidla, opět mladší žáci.
Další modely...
Kategorie Diorámy a figurky, junioři. Tedy moje kategorie. Všimněte si lístečků, které oznamují umístění modelu. Když to přeženu, tak se tam objevily téměř hned, když jsem vybalil modely. Hodnocení proběhlo velmi rychle. Velmi zajímavě působila figurka Eponine mezi vojáky. I z dálky přímo vyčnívala barevná fotografie Samanthy Barks z davu černobílých portrétů na podstavcích ostatních figurek.
Juniorská letadla
Dopravní prostředky starších žáků.
Diorámy a figurky, opět starší žáci.
"Plně obsazená" kategorie bojovky juniorů.
Seniorská bojovka.
Jedna z mnoha seniorských diorám.
Získal jsem tedy dvě první místa. Jedno za model Ferdinanda 1/72, druhé za "diorámu" Er heisst Ferdi! A figurka Unteroffiziera Hanse Sduna se členům poroty líbila.
A zde můžete vidět ceny, které jsem krom medailí získal.
Úplně na závěr bych se chtěl omluvit za nedostatečné množství fotek, a také za jejich špatnou kvalitu. Poslední dobou mám pocit, že mi nic nejde, ani focení. Také bych chtěl poděkovat pořadatelům, za příjemně prožitou sobotu, snad se příští rok zase ukážu. Upřímně řečeno, dvě první místa mě překvapila, obzvláště to v kategorii bohové techniky. Určitě je to pro mě mimořádná událost, získat další ocenění mě motivuje k dakší práci, a také mi říká, že na tom asi nejsem modelářsky tak špatně, jak si častokrát říkám.
To jse dnes vše,
Michal

Žádné komentáře:

Okomentovat