06 října 2013

Spitfire Mk. IXe BUNNY MAZEL

Vstupenkové stavebnice na letošní E-day byly opět dvě. Spitfire a MIG, tradičně v kamufláži BUNNY FIGHTER CLUBu. A jelikož mně není nic svaté, zase jsem obtisky určenými pro MIG vylepšil legendární Spitfire. Pokud si ještě vzpomenete na můj poslední Spitfire Mk. IX, tak nesl zeleno-oranžovou kamufláž. Tentokrát to bude ještě horší. Jen posuďte sami.
Foto:
Spodní plochy jsem nastříkal bílou, abych odlišil obě "poloviny" stroje. Povšimněte si výsostného označení.

Horní část Spitfira je o něco křiklavější. Chvílemi se až stydím za to, jak jsem vůbec mohl takhle nastříkat legendární Spitfire.


Očouzení za výfuky jsem naznačil černým pigmentem. Je lepší jej zafixovat pomocí pigment fixeru od MIG productions, nebo AK Interactive. Kdo si všimne toho nápisu?
A zde vidíte mou dosavadní sbírku Spitfirů s BUNNY FIGHTER tematikou. Doufám, že si pro nás borci v Eduardu na příští rok opět připraví nějakého MIGa v podobné kamufláži. Spitfiry mám ještě dva v zásobě, takže ještě chvíli, a založím letku.
Jinak ještě ke stavbě. Nikde jsem nic netmelil, jen spoje polovin trupu jsem přemázl vteřinovým lepidlem, a začistil debonderem. Snažil jsem se napodobit používaný stroj, ale je to spíše takové What If, takže hodně zapracovala představivost. S výsledkem moc spokojen nejsem, ale co, bral jsem to jen jako oddychovku, nejsem letadýlkář, ale na nějakou tu soutěž ho vezmu, i když bych se hodně divil, kdybych s tím něco vyhrál. Na modelu jsem začal pracovat minulý týden v sobotu večer, po návratu z Prahy, za večer bylo slepeno, a včera, tedy přesně po týdnu bylo hotovo.
Michal

Žádné komentáře:

Okomentovat