18 dubna 2013

Sd.Kfz.184 Ferdinand (3. díl)

V tomto pokračování Vám bude představena jednoduchá podložka pro Ferdinanda.
Foto:
Jde o balsovou destičku se zabroušenou horní hranou. Namořil jsem ji olejovou barvou a nalakoval. Následovalo vytvoření hlíněného terénu z tenké vrstvy tmelu Milliput a zatravnění drny a kousky foliáží různých velikostí. Použil jsem i jeden keř z produkce firmy Polák.


Zkušební osazení stíhače do terénu. Vše sedí jak má.
V dalším kroku jsem terén nastříkal barvami Tamiya. Pod Ferdinandem jsem hlínu nastříkal nejtmavší hnědou batvou, mezi travními drny jsem použil o malinko světlejší odstín a úplně vepředu jsem použil odstín nejsvětlejší, protože sem dopadá nejvíce světla.
Následoval wash z olejové barvy, který jsem zapustil především do stop po pásech vozidla a znázornil tak hmotnost bezmála 70 tunového monstra.
Drybrushem, nebo chcete-li suchým štětcem jsem dodal další plasticitu terénu, především v oblasti stop po pásech.
Drybrush
Větvička z kořínku.
Nakonec jsem terén doladil pigmenty Mig Productions a lehkám zaprášením pistolí pomocí přípravku AK Interactive Dust Effects.
Tak to je zatím vše, příště dokončení.
Michal

Žádné komentáře:

Okomentovat