11 listopadu 2012

Českotřebovský Vehikl 2012

Tak, mí milí čtenáři, nezbývá mi nic jiného než opakovat slova z minulého roku. Takže jak je již zvykem, druhou listopadovou sobutu se odehrála soutěž Českotřebovský Vehikl 2012. Přihlásil jsem 7 modelů, ale jen do dvou kategorií, a protože diorámy, figurky a ponorky neměly své kategorie, stal jsem se tak trochu okupační jednotkou v kategorii Ostatní. Se 6 modely v této kategorii jsem téměř sám zaplnil celý stůl. Taky jsem si zasoutěžil v letadlech a kupodivu mi to vyšlo. A nejlepší na tom je to, že jsem vyhrál s modely, které tady na blogu nejsou k vidění (zatím).
Ale teď foto:









Tak tohle je kategorie ostatní.
A tady je ta moje okupační síla. Jestlipak najdete všech 6 modelů, kterých jsem autor?
Tady samozřejmě Herr Leutnant.
Panther
Tady jsem taky soutěžil ale neřeknu s čím.
A ceny. Musím napsat že po tom autobusu Opel Blitz toužím už delší dobu a teď JSEM SI JEJ VYBRAL JAKO CENU.
Jo a nezapomeňte, že dnes je den válečných veteránů!
Příště(ale netuší kdy) se na Vás zase těší
Michal

Žádné komentáře:

Okomentovat