13 června 2012

Ale které jsou ty originály? 14.díl

Já vím, je to už moc dlouho co jsem nic nenapsal a nebudu se nijak obhajovat. Prostě se mi nechtělo. Ale teď jsem se rozhodl s tím něco udělat. Dnešní článek bude snad tím nejkratším co jsem kdy napsal, ale víc už jsem nemohl vyfotit. Prostě jsem se nedostal s foťákem všude. Figurka o které píšu nemá v seriálu téměř žádný význam, ale v diorámatu má svoji roli. Jedná se totiž o příslušníka Feldgendarmerie (vojenské policie) který kontroluje doklady německému vojákovi v kavárně. Ale už foto:
Vybral jsem figurku z této sady Tamiya. Je to ten pravý horní němec. Pouze jsem vyměnil hlavy.


Karabinka z měděného drátku už je samozřejmostí.

Polní lahev staršího vzozu jsem vybral abych zdůraznil že dioráma se odehrává v první polovině války, a na okupovaném teritoriu, kde vojáci nepotřebují nejmodernější výbavu.
Další samozřejmostí je závěsník pochvy bajonetu z plíšku.
Fotografie nášivky Feldgendarmerie pro poddůstojníky a mužstvo. Oficíři nosili stříbrnou místo oranžové.
Omlouvám se že jsem nefotil postum malby ale je to furt dokola. A navíc jsem neměl baterky do foťáku.
Takže foto hotové figurky:
Vojenskou knížku (Soldbuch) jsem si stáhnul v měřítku 1/6 z internetu ze stránek pro Action Figures a v MO Word zmenšil a vytisknul. Udělal jsem si jich asi 20.
Jiný pohled.
Fotka obličeje. Bohužel jinak než přes výlohu to nešlo.
Tak doufám že se Vám to líbilo.
Prosím komentujte!!!
Michal

Žádné komentáře:

Okomentovat