15 dubna 2012

Ale které jsou ty originály? 13.díl

Moc se Vám všem omlouvám za to že jste museli čekat takovou dobu, ale tak nějak nemám na psaní článků čas...poslední týden před přijimacími zkouškamy na SŠ, zase hromady písemek ve škole což mi dost vadí (v dějepise ne tam teď probíráme 2. sv. válku, psali jsme písemku na Adolfa Hitlera... já jsem přednesl referát o Waffen SS :D a chystám se zítra na Wehrmacht). Dokonce jsem přežil i pátek 13.. Ještě bych chtěl připomenout že slavíme 100 výročí od největší námořní katastrofy-potopení Titanicu v noci ze 14. na 15.4. 1912. Ale teď k mému článku. Dnes se podíváme na další zástupkyni něžného pohlaví...servírku Ivette.
Ivette Carte-Blanche (Vicki Michelle)

Po prohledání internetu jsem narazil na sadu firmy Plusmodel Plzeň 1945...a bylo rozhodnuto.
Na této figurce jsem začal od hlavy...
...postupoval jsem černou sukní a nohami.
Tohle je podle mého názoru nejlepší a nejvyužitelnější sada firmy Eduard jakou jsem kdy viděl. Za něco kolem 350 Kč dostaneme krásné vybavení kuchyně. Tuto sadu jsem zakoupil už na e-dayi 2011.
Tato opravdu nádherná sada obsahuje leptané koláče, talíře s mnoha vzory, podnosy, tácy, plechy, prkénka, nože, příbory, pánve, struhadla, vařečky a také kukačky které složíme za 4 dílů.
Talíře...
...koláče, příbory, plechy...
...struhadla, pánve, vařečky a kukačky. Opravdu skvělá sada. Do diorám s kavárnami, hostinci, hospodami nebo jakýchkoli jiných jídelně zaměřených vřele doporučuji.Mrkající
2 koláče s talířky pro Ivette.
Hotová Ivette.
Pohled shora.
A zde už obsluhuje hosty...
...jiný pohled.
Tak to je ZATÍM vše, ještě sem dodám další díl toho nejlepšího z Haló, haló! Tak pište své názory.
Michal

Žádné komentáře:

Okomentovat