05 prosince 2011

Ale které jsou ty originály? 10.díl

Bodré podoledne,
já vím, je to zase doba, ale nedá se nic dělat. Takže bez zbytečných keců se do toho vrhneme, ale upozorňuju, že dnes to bude víc o ženách než obvykle.
Jak jsem psal, bude to o ženách: dnes je to Helga.

Zde na fotce s Yvette.
Když byla na školení zastupovala ji Elsa Bicksternová.
Detaily uniformy.
A zde už s vyšší hodností, která jí však vydržela jen krátce. Takle ji namaluji i já.
Tak tedy:
Oberschutze Helga Geerhart
Sada figurek Masterbox ze které Helga je.
Po vytmelení děr v sukni a nástřiku Surfeceru 1000.
Nástřik Tamiyou XF-65 +stíny a světla+domalovaná bílá košile.
Domalovaná kravata a hodnostní označení na límci. To jsem naohýbal z měděného drátku.
Vlasy z Milliputu. Pokud to pozorně v seriálu sledujete, má Helga vlasy pokaždé trochu jinak.
Namalovaná hlava. Celkem dost přesvícenoRozpačitýPlačícíKřičícíZamračenýto jsou moje pocitySmějící sea to je můj pocit teď. Helga také použila rtěnku Tamiya X-7 Líbající.
Celkový pohled, světla by měla být hlavně na vystouplých místech, doufám že nemusím moc popisovat místa, která by měla být na ženské postavě vystoupláRozpačitý.

Tak to je malá mikulášská nadílka a na závěr ještě anketka.
MichalMrkající

Žádné komentáře:

Okomentovat