29 srpna 2011

Ale které jsou ty originály? 5.díl

Bodré podoledne!
Poslední prázdninový díl se řítí do světa a teď je i na Vás si ho přečíst a ohodnotit můj malý ale velmi pracný postup. Tentokrát o výbavě interiéru.
René hrající na piáno. To se moc často nevidí!

6. díl toho nejlepšího z Haló, haló!. Jak jsem zjistil na Youtube je to doce sledované. Hlavně první díly.

Konečně mi přišla zásilka z internetového obchodu. Práce na interiéru může začít!
Zahájil jsem je piánem firmy Plusmodel. Opravdu kvalitní odlitky. Na fotce vidíte obsah krabičky.
Slepeno

První vrstva oleje Siena Pálená nanášená a roztíraná plochým štětcem s tuhým vlasem až skoro nebyla vidět.
Druhá vrstva, tentokrát už jsem tolik nestíral.
Pokud se vám zdá textura barvy moc hrubá, můžete ji rozetřít nějakým ubrouskem.
Posledním krokem je namalování zlatých součástek fixem GSI.
Hotovo

Neodmyslitelně sem také patří obrazy. Takže, zbavit se nálitku na rámu...
...natřít rám...
...naznačit dřevo olejem...
...vybrat si a vystřihnout obrázek...
...zarámovat gelovým vteřiňákem...
...a máme vyhráno!
Hotové dveře.
Klika z vytaženého rámečku a její konec který je sploštěný zmáčknutím v ohýbačce na lepty.
Přilepené dveře. Pozor, drží jenom na pantech!
Dalším krokem bylo olemování řezů na kavárné černě nabarvenými pásky z papíru.
Jeden pásek přilepen.
Někde však vznikají bílá místa, která je nutno zamalovat černou.
Kavárna přilepená na své místo.
Dolepené balsové části podlahy.
Poslední fotka prázdného interiéru kavárny.
Pan Alfonse mi na pohřebním voze přivezl nové piánoSmějící se.
Pověšený obraz. Visí na kapce sekunďáku.
Už se to začíná plnit.
Cedulka na dveřích visí na hřebíku z měděného drátku.
Stůl z balsy a párátka.
A zde je už napuštěný olejem Umton odstín Umbra pálená.
Tak to je dnes vše, příště bude ještě jeden díl o interiéru a pak asi exteriér, ale to zase moc předbíhám.
Michal

Žádné komentáře:

Okomentovat