03 května 2011

Windtalkers 1. část

A je tu první díl o další vinětě. Tentokrát jde o vinětu podle stejnojmenného filmu Johna Woo.
Foto:

Potřeby ke stavbě: figurky-Masterbox, Airfix, Dragon 2. generace
DVD s filmem a nějaké fotky

A teď už ke stavbě:
Základ je polystyrén s vyřezaným terénem a obkladem ze smrkových lišt.
Výřez pro japonský bunkr.
Nátěr lišt Xyladecorem Royal.

Hlína v bunkru z cihlového prachu a kořínky.

Terén je nutné malinko poupravit přibližně podle rysky na papíře.

Terén dobroušený z navrstveného polystyrenu.

Přilepení Herkulesem.

A sjednocení s okolním terénem papírovým ubrouskem.

Podlaha v bunkru ze stejného materiálu.

A opět hlína.

Nástřik zemitými odstíny akrylových Tamiyí.

Lehké stínování pomocí pistole.

Pro trávu jsem zvolil foliáž firmy Noch, protože jsem potřeboval kombinaci nízké, vyšší a nejvyšší trávy a také barevné stupňování.

A vlajka která nesměla chybět v žádném bunkru Císařské armády. Zde už jsou stěny po zapuštění tmavého washe.

A už se dostáváme k figurkám. Japonců je na trhu opravdu málo takže není z čeho vybírat. V součastné době už asi jen Airfix a Masterbox. Já jsem zvolil obě sady. Airfix je cca 30 let starý ale zato ještě pořád s dostačující kvalitou. A hlavně je v sadé i lehký kulomet Type 96 který má pro mně cenu zlata. Ve filmu byly v bunkru dva, ale já jsem rád že jsem sehnal alespoň jedem. Zde figurky po kontrolním nástřiku bílé.

Nástřik okrovou Revellkou.

Domalování zelených kalhot štětcem.

Figury jsem barvil výhradné syntetikami Revell, což je dost neobvyklé. Já totiž maluji hlavné akryly .

Detail výstroje.

Přední pohled na figurku. Ještě chybí hora detailů.

Figurky před stínováním.

Hned ho pošleme do Ninja faktoru. Udržet 9kg vážící kulomet jednou rukou, TO CHCE POTLESK!!!!!

Hotoví japonci na svém místě v bunkru.

Střecha bunkru slepená ze špejlí a kartonu.

A nabarvená.

Uzavřený bunkr ve kterém je ještě spousta práce. Např. vystřílené nábojnice a prázdné zásobníky.
Příště: útočník Banzai a řešeto
Michal

Žádné komentáře:

Okomentovat