13 prosince 2010

The Andrews Sisters 1.část

No jak jsem naznačil tentokrát to nebude z frontových linií druhé světové války ale z Ameriky kolem roku 1941... Abyste pochopili o co mi jde tak na úvod něco o The Andrews Sisters: The Andrews Sisters byla americká vokální skupina z let 1925-1967 a za tu dobu dokázaly nahrát více než 700 písní, jako první ženské skupině se jim podařilo získat platinovou desku a prodaly přes 90 milionů nahrávek. Nejvíce populární byly v Americe za druhé světové války kdy podporovaly americké vojáky na všech frontách a byly známé po celém světě. Skupinu tvořily sestry LaVerne která byla nejstarší, měla smysl pro humor a cit pro módu, Maxine Angelyn a Patricia Marie  (zvaná Patty) která byla vedoucím hlasem a zároveň nejmladší sestrou.Všechny se narodily v Minnesotě řeckému imigrantovi a Američance norského původu. Specializovaly se na swing ale zpívaly i různé jiné styly a dokonce hrály i v rozhlasových seriálech, reklamách a několika filmech jako např. In the Navy a Buck Privates.
TAS


Tak to by bylo o předloze a teď k modelu:
Jako první bude ta nejmladší-Patty:
1
Docela hezká figurka od Masterboxu.
2
Avšak tmelení na sukni se nevyhneme. Použil jsem Milliput.
3
Nástřik uniformy Tamiyou XF-62.
4
Sukni a košili jsem namaloval štětcem Tamiyou XF-60 s kapkou XF-2.
5
Kravata malovaná štětcem barvou XF-62.
6
Stíny na sukni Tamiyou XF-60+XF-62.
7
Kabelka dostala popruh z cigaterového papírku a je malovaná Tamiyou XF-64.
8
Obličej jsem v pozdější fázi trochu poupravil.
9
Vlasy namalované směsí barev Revell 15+94.
10
Po zaschnutí wash z Tamiye XF-1
Patty
Patty Andrews...
11
No a moje figurka (na fotce to vypadá strašně).
No tak dneska všechno
Příště: Maxine Angelyn Andrews
Michal

Žádné komentáře:

Okomentovat