13 srpna 2010

BoB Lt. Ronald Speirs 1.část

R S
Moje minisérie Band of Brothers začíná.

 Tato figurka zachycuje poručíka Ronalda Speirse jak při útoku na městečko Foy běží za rotou I a zpět k Éčku. Nejvíce vám řekne video níže:



A teď ke stavbě figurky:
1
Začal jsem podložkou. Na plastovou destičku jsem nalepil statickou trávu.
2
Trávu jsem nabarvil silně zředěnou barvou Tamiya XF-57 Buff.
3
Po zaschnoutí barvy na trávě jsem smíchal jedlou sodu s trochou vody a lepidlem herkules. Směs jsem nanesl na trávu a ještě přesypal sodou, v tomto kroku je nezbytné do sněhu vtlačřit boty figury. Po zaschnutí sněhu jsem nalepil destičku na destičku z balsy kterou jsem ještě podlepil papírem a poté jsem balsovou destičku namořil zředěnou akrylovou Tamiyou XF-10 a okraje destičky opálil zapalovačem. 
4
Popisku jsem si napsal v programu MS Office Word 2003 a vytiskl na tiskárně. Potom jsem ji přelepil čirou izolepou a lehce napatlal olejovou barvou odstín Umbra Pálená. Po přilepení popisky k podložce herkulesem jsem ještě Drybrushoval balsovou destičku olejem stejného odstínu jako popisku.
Michal
*BoB na začátku článku je zkratka pro Band of Brothers

Žádné komentáře:

Okomentovat