20 března 2010

Russisch Truppe! 8.část

V tomto článku se budu věnovat figurkám a jednu skoro dokončím tou bude SS-Rottenfűhrer

Foto:
Slepené figurky. Trochu jsem si pohrál s plíškem.

Jak jsem psal trošku jsem si pohrál s plíškem: popruhy na pouzdra plynových masek, řemínky na chlebníky, řemíky na lopatky....
Řemínky na polní lopatce.
I když jsou figurky docela kvalitní tmelit se muselo.
Opět plno plíšků....
...a zase.
Předloha...
...a figurka.
Základní nástřik figurek barvou Humbrol 29.
Kamuflážní vzor typu hrách.
Zezadu.
Detail vzoru.
remeni
Řemení natřené Humbrolkou 33.
rem
Zezadu.
Základ plátěných a dřevěných částí.
Zezadu.
Kožené lemy na sumkách pro G 43.
Sumky dostaly několik filtrů z olejovky Umbra Pálená.
Totéž i na chlebníku.
Toporo lopatky natřeno Umbrou Pálenou.
Granáty jsem natřel Revellkou 16.
Modré pojistky.
Rukávový orel a hodnost.
Přilepil jsem hlavu...
...na kterou přijde helma. A tu jsem vylepšil.
hh
Hotová helma na hlavě.
shf
Skoro hotová figurka. Všimněte si že figura je stínována! Provedl jsem to barvou tamiya XF-1 silně rozředěnou lihem. Boty a ruce dobarvím hromadně.
Příště: další figurka (nevím jaká)
Zatím Michal

Žádné komentáře:

Okomentovat