10 března 2010

Russisch Truppe! 7.část


Jak jsem sliboval dnes kola, pásy, výfuky a něco málo na korbu a věž.
Kola a pásy.

Druhá strana.
Zde jsem napodobil vytékající mazivo směsí lesklé černé barvy Revell a olejové barvy Umbra Pálená.
Zde vytéká mazivo pouze kolem šroubů proto není zaplavený celý náboj osy.
Tady můžete vidět že když mazivo teče po savém podkladu(bahno,prach) Tak je matné. Ale na nesavém železe je stále lesklé.
Namíchal jsem si směs z pigmentů MIG productions P037+P033+Pigment fixer stejné firmy v poměru 1:3:2.
Směs jsem nanesl na osu hnacího kola...
...ale i na kolo.
Pro oživení jsem na věž položil krabičku cigaret. Velitel tanku si vychutnával cigaretu ve volné chvíly ale když viděl spoustu ruskýh vojáků cigaretu zahodil, krabičku zapoměl na věži a okamžitě se schoval. Srovnání krabičky s 1Kč to je mraveneček co?
Detail krabičky.
Na motorový prostor jsem dal papírovou krabici, vystřelenou nábojnici, opadané listí a na výfuk jsem pověsil kýbl.
Smaltovaný a značně obouchaný kbelík.
Kartonová krabice.
Nábojnice a list.
Přilepená nábojnice.
Hotové výfuky.
Příště: figurky
Michal

Žádné komentáře:

Okomentovat