08 února 2010

Russisch Truppe! 3.část

Po delší době jsem opět zde. Omlouvám se za zdržení ale týden jsem nemohl pracovat protože jsem byl nemocný a až mi bylo lépe zjistil jsem že nemám ani XF-26ku ani XF-64ku na nástřik hadů. Ale teď k věci.
Foto:
Na Surfacer jsem nastříkal Revellku matt 16 a na ni hady zelené odstínem Tamiya XF-26 deep green.

Následoval nástřik velmi zředěné barvy Tamiya XF-64 red brown. Je velmi důležité barvu nenaředit moc jinak nám to bude povrch zalévat ne jemně stříkat hady.
Následovalo nanesení obtisků. Původně jsem chtěl stroj s černým číslem 309 ale nakonec jsem pro rozzáření diorámy vybral červenou 223.
Zde je vidět znak divize das Totenkopf.
Zadek. Ten kýbl není přilepený přilepím ho až po nabarvení.
Tady je vidět že jsem nedostříknul hnědý had. Steně tam bude bahno.
SS-Division das Totenkopf.
Shora.
Příště: matný a lesklý lak, možná wash.
Michal.

Žádné komentáře:

Okomentovat