09 srpna 2009

Puma-United AB 1008

Tato čínská pistole mi přišla ve středu a za tu dobu jsem ji stihl vyzkoušet. Můžu o ní napsat samé dobré věci. Je to moje první dvojčinná pistole a chci ji používat pouze na hadovité kamufláže.Sehnal jsem ji za 1282 Kč. S redukcí se dá napojit i na můj kompresor revell starter class který jsem zakoupil k fixírce.Zde přikládám pár fotek:
pistole v krabičce...

...a její obsah na stole(vlevo je dokoupená redukce na kompresor)
druhá strana je trochu rozmazaná(jenom na fotce)
pistole v mé ruce
Něco o ní:
Horní plnění(gravitační sistém)
Dvojčinná pistole
Tryska 0,3mm
Jehla šroubovací
Obsah nádobky na barvu 2,5ml
Těsnění Teflonová odolná vůči všem ředidlům i acetonu
Zatím sem ní stříkal pouze jednou ale nástřik dobře naředěnou barvou je velmi kvalitní.

Žádné komentáře:

Okomentovat